Veel gestelde vragen
-
1. Wat bij vragen?
Indien je speciale wensen of een vraag hebt over een product welke je niet terugvindt in het assortiment, stuur gerust een berichtje via ‘Contact’. Wij antwoorden z.s.m., krijgt U geen antwoord, bel even naar de winkel op het nummer 09 371 51 30. Hou er rekening mee dat bestellingen minstens 1 dag op voorhand geplaatst moeten worden. Indien je niets anders nodig hebt uit de winkel mag je direct doorlopen naar de kassa. Daar zal een medewerker je verder helpen en afrekenen.
-
2. Allergenen
Wenst u meer info over bepaalde allergenen in een product, stuur ons gerust een mailtje via info@slagerijmortier.be en dan kijken wij dit voor u na.
Gelieve er rekening mee te houden dat de samenstelling van onze gerechten steeds kan wijzigen.
-
3. Bestellingen feestdagen
Bestellingen voor afhaal 24 en 31 december verlopen via onze Drive-In. Kom via de Camille Van der Cruyssenstraat en rijdt rechts langs ons gebouw onze oprit op. Daar vindt u onze Drive-In.
- Betalen kan met Bancontact of cash
- Gelieve uw bestelnummer zeker mee te brengen!
- De Drive-in is op 24 en 31 december open van 9u-14u. U bent niet gebonden aan een vooraf gekozen uur, u kiest zelf een afhaalmoment die u zelf past.